01 december 2007

Inflyttad!

Nu har jag flyttat in alla mina grejjer i VÅR nya lya på Tullen.
Dock kommer vi inte flytta in Tommy's grejjer förrän på tisdag, så vi kommer inte bo där "på riktigt" än.
Vi har lyckats få en garderob, 6 stolar o lite cash på köpet..gött det.
Så nästa vecka hoppas jag vi kommer igång med att kakla köket o fixa lite med allt!
Imorrn ska det storstädas i alla fall.

Men först ska jag jobba! Börjar 05.00 så att jag kan sluta när jag är klar :)

I måndags o i torsdags vart det Bishops med Plotta, alltid lika trevligt!
Gulaschen var efterlängtad!
Hoppas Plotta blir mindre yr i huvudet snart så vi kan bli lite redlösa ihop ;)

Nä om man kanske skulle gå o gosa ner sig i sängen o kika tv till sömns.
Tommy är ute med grabbsen på äventyr, så det blir lugnt o skönt för mig här hemma..klockan ringer 04.15..underbart?

Puss o hej, leverpastej

Inga kommentarer: