14 mars 2008

Fylletorsdag

Drog ut med Plotta igår.
Satt först på Babbels o käka lite tapas. Efter det var vi två gående vitlökar i högklackat som begav oss vidare till Bishops (såklart).
Blev en massa öl, gott gott gott, men sen började jag ju jobba 05.00 i morses också.
Hade så himla kul, orkade inte bry mig om att jag skulle få sova lite färre timmar. Lite innan tolv tror jag att jag var hemma, så det blev inte mer än fyra timmars sömn..var rätt död på jobbet kan man säga!
Tack Plottisen för en najs kväll :)

Ikväll blir det en lugn o skön hemmakväll själv tillsammans med Let's dance :D
De ska ju dansa bugg ikväll bl.a, så det ska bli kul att se!
Och imorgon blir det ju såklart Melodifestivalen! Perelli vinner säkert, den låten är ju rätt bra, men jag gillar ju Rongedal o Sanna Nielsens underbara ballad!

Ha en underbar helg!
Puss o Kram!

Inga kommentarer: