18 april 2008

Slökväll



Ikväll ska jag nog köpa mig 1 kg lösgodis o bänka mig i soffan med en filt o zappa mig igenom kvällen innan jag måste sova eftersom jag börjar 4 imorrn bitti. Sounds good?
Feel free to join me! Tråkigt att vara själv.

I onsdags åkte mamma o pappa till Barcelona och imorgon går de på lyxkryssaren som min syster jobbar på.
Där ska de vara bosatta o åka över Atlanten till massa goa ställen i ca 3 veckor innan de går av i Florida. Då ska dom götta sig där en stund o sen vidare till New York innan de flyger hem :P
Hoppas de får en riktigt underbar resa!

Igår kunde vi börja använda diskmaskinen..skööönt!
Nu kommer jag bli en ännu värre lat jävel :P

Puss o Kram

When you're sleeping on the couch
When love becomes sacrificing
Then I'm not sure it's gonna be
You and me, anymore


-Bra Låt-


Skön bild på mig o Ida-älsklingen. Från Ida's 21-årsfest i lördags

Inga kommentarer: