27 maj 2008

Födelsedag!

Igår var det ingen vanlig dag, för då var det Sofia's födelsedag! Hurra Hurra Hurra!
Hade lite kalas här hemma i fredags med la familia.
Käkade jättegoda tårtor, mango och nougat :)
Fick en liten picnic-bag innehållandes 1 flaska Kir och 2 andra flaskor med alkohol, mycket trevligt! Parken -here I come!Och igår fick jag lite presenter av Tommy. En bilstereo med mp3 så jag slipper lyssna på den jäkla radion eller mitt Robbie Williams-kassettband :P
Visste ni förresten att kassett är ett av de vanligast felstavade orden? Det stavas iaf med 2 S o 2 T :P
Sen fick jag även en cykelhjälm så jag inte har nån bortförklaring till att låta cykeln stå ett år till + ett par fina underkläder :)

Fick faktiskt present från Calle-kock på jobbet också, choklad från Lindt Lindor..mmm så gott!


En väldigt trevlig födelsedag! Jag o Tommy va o käka på George's. Helt okej!
Sen tog vi en mysig promenad i stan.

Tack för alla gratulationer!
Puss o Kram

Inga kommentarer: