28 oktober 2007

900 spänn taxi

I fredags var det inflyttningsfest hos Kinsch i Göteborg.
Jag, Ida, Evelina, Sara, Kitte o hans polare befann oss där då för att förtära lite alkohol!
Blev en riktigt lyckad kväll!
Var så himla kul att träffa Ida igen, saknar bruden jättemycket ju!
Vi dansade o sjöng som bara den, o fortsatte senare på Bryggeriet.
Massa folk som var där o bra blandad musik!
Jag lyckades tappa bort mitt örhänge för att sedan hitta det för att sedan tappa bort det igen :P

Stod o dansade med Sara till "Tusen & en natt" :P När jag skulle göra min lilla schlagerposé i slutet lyckades jag dänga till mitt öra så örhänget flög över dansgolvet.
Började leta o hittade först ett annat örhänge. Full som jag var sa jag: "Jag tar det här sålänge" o så stoppade jag det i fickan :P
Till slut hittade vi mitt örhänge o fick på mig det.
När jag sedan skulle berätta för Kinsch vad som hände..då var örhänget borta igen :/
Så surt! Haha!

Jag, Evelina o Sara skulle få skjuts hem av Robin, men när vi gick för att möta honom fick vi reda på att det bara fick plats för två stycken av oss.
Klockan var då halv tre, så inget tåg gick heller.
Så jag o Sara fick ta en taxi till Borås. Förhandlade oss fram till 900:-
Mitt VISA-kort jublade..not


På lördagen var det Lucas namngivelse på Yxhammarsgården.
Han är så go min brorson :)


1 kommentar:

Plotta sa...

Det suger att jag missade det. Ska bli lyxhustru och sluta jobba ;)