23 oktober 2007

Here we go again...

Nu var det alltså dags igen att börja med blogg-skrivandet.
Hoppas kreativiten är på min sida så det blir nåt gött!
Fast mest kommer det nog bara handla om hur min dag varit o.s.v.
För den som bryr sig..?

Idag ska det bokas bankmöte iaf. Jag o Tommy håller ju på o ska köpa lägenhet tillsammans.
Ska blir roligt att flytta ihop till nåt lite större.
Som det ser ut just nu, om allt går som det ska, ska vi flytta till en 3a på Tullen.
1 december verkar det blir inflytt, så det är ju väldigt snart!
Är lite stressigt måste jag erkänna, mamma ska ju flytta samtidigt till en 1a på Övre Kvarngatan.
Och vi vet verkligen inte hur alla våra saker ska få plats, eller rättare sagt; de får inte plats, så var ska vi göra av det?
Men allt löser sig till slut!

När allt är klart lovar jag inflyttningsfest iaf ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

:) nice älskling!