13 november 2007

Party o snöö

I fredags hade vi fest hemma hos Tommy med lite blandat folk, najs najs!
Jag o Evelina dansade våra fina danser såklart..plocka-äpplen, gräv-en-grop, gräsklipparen, den-manuella-gräsklipparen, gå-ut-med-hunden..o så xoy-dansen såklart :D

Kinsch drack mjöd direkt ur flaskan..som ett gäng andra druckit ur innan..ett steg i rätt riktning honey! ;)
Sen drog jag o Tommy till Trägårn där det var Bättre än igår vs. Soulclash.
Riktigt go musik!
Mange dansade så vilt att min öl flög ur handen o ner på golvet.
Vad jag sedan inte visste var att Matte plockade upp ölen o att jag fortsatte dricka ur den i tron om att det var Matte's öl :P

/mp3 Marvin Gaye - How sweet it is (to be loved)

På lördagen blev det en väldigt lugn kväll för mig.
Satt alldeles själv hemma o kollade på Hairspray (den nya med John Travolta o Christopher Walken), åt Ahlgrens bilar o drack julmust :)

O igår kom det lite snö! Känns bra att jag har vinterdäck på bilen..dock bör jag byta dom mot ett par mindre slitna.
Undrar om man kommer få bygga någon snögubbe i år.

/mp3 Marvin Gaye - I heard it through the grapevine
Tänker bara på Singstar när jag hör denna..snart igen Kinsch!!

Pöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

evvla fyllekajjor! :p