05 november 2007

Tuttilicious!

Jäpp i helgen har det verkligen varit tuttilicious!
I fredags drog vi som sagt ner till Landskrona till Patrik's inflyttningsfest!
Jag o Tommy hade på oss stora löstuttar som var väldigt omtyckta :D

Dock hittade jag mina tuttar liggandes på golvet efter att ha lånat ut dom. Någon tyckte det var roligt att göra sönder dom också, så nu var de inte alls lika fina :/
Såg mer ut som att operationsärren gått upp!

Svinig fest, men vi lyckades underhålla oss rätt fint!


Dagen efter var Tommy så bakis att han spydde lite gött i en lövhög innan vi skulle köra hem på eftermiddagen..så det var ju bara för mig att sätta mig bakom ratten!


På kvällen var det dags för Linda's Halloweenfest på Bond.
Var riktigt trevligt! Mycket folk o alla va utklädda o fina :)

Blir ett ordentligt kollage här så ni får se såklart :)


Nu har jag dock blivit alldeles för förkyld o hostig, så jag är hemma från jobbet både idag o imorgon..hoppas kunna jobba sen igen!

Inga kommentarer: