23 januari 2008

Dessa kunder

Vaknade idag av att de ringde från City 7 på morgonen o ville jag skulle komma in o jobba :P
Snäll som jag är pallrade jag mig upp o var på jobbet en timma senare.

Jobbade till 15 i självscanningen o jag måste säga att majoriteten av dagens kunder var de surastejag nånsin mött.
Och ändå har man bitit ihop och varit så himla trevlig för kaaaaanske får man ett tack eller ett leende på slutet av "mötet"....men ikke!

Två av de värsta var två tanter som fick varsin avstämning o flippade ut över det.
Sen är man trevlig o frågar om de vill ha hjälp med att packa upp/ner varorna, men det duger inte såklart.
Nänä, stå där o packa ner dina 100 varor själv då, fastän du blivit erbjuden hjälp.
Nästa gång behöver du inte använda självscanningen om det nu är så himla dåligt att man får packa upp varorna ca var 5e gång.
Jeeeesus!

Nu har jag nog fått ur mig lite grann..skönt :P

Lite goda nyheter!
Jag ska börja jobba som bagare på heltid! Så ingen mer kassa eller café-betjäning för min del!

Ska lära in mig alla rutiner på några veckor sen är det bara att köra på :)
Känns som att det kommer bli jättekul!

Inga kommentarer: