06 januari 2008

Gott Nytt År!

Ja så var det 2008 nu då..tiden går lite snabbt!
Det nya året firades in hemma hos Evelina & Robin.
Vi va ett gäng som drog dit, lagade lite smårätter, spela spel, sjöng singstar o drack..en del :P
Var ju inte riktigt meningen att vi skulle bli så dyngraka som vi till slut blev, men så kan det gå!
Jag hade väldigt roligt i alla fall!
Har dock aldrig varit så bakfull som jag var dagen efter..de som känner mig vet ju att jag aldrig får ont i huvudet o sådär..men huvudvärken var där o illamåendet likaså, haha

Igår var det avskedsfest för Evelina på jobbet. Festade hemma hos henne o sen drog vi ner till Harrys. Dansade som tokar till -94 musik :P
Kom hem nån gång efter ett o satt uppe o tjötade med Tommy om allt möjligt mellan himmel o hav tills klockan blev halv sju. Härligt :)
Så idag är man måttligt trött.

Kaklet i köket blev jättefint! Jag kan inte ta åt mig nån ära, men Tommy gjorde i alla fall ett riktigt bra jobb!
Nu längtar jag bara tills golvet i hallen är bytt..det kommer bli såå fint här sen :)
I like våran lägenhet!

Puss o Hej!
BILDER FRÅN NYÅR

Inga kommentarer: