07 augusti 2008

Lonely

Fan Sandy, jag vet, jag måste uppdatera oftare :P

Så vad har hänt sen sist?
Jo jag har varit på bio två gånger. Först såg jag Hancock tillsammans med Tommy, Daniel o Ulrika. Den va rolig :)
Andra gången var jag o kollade på Batman -The Dark Knight tillsammans med Tommy. Den va helt stört bra. Heath Ledger gjorde hela filmen..may him R.I.P

Jag o Charlotte har hunnit partaja till det två gånger..båda gångerna blev vi dyng :P Dagen efter den senaste gången, i fredags, åkte jag o Sandy o hälsa på Kinsch i Göteborg..satt mest o tyckte synd om mig själv :P
Mådde dåligt ända till lördag kväll då jag skulle infinna mig på Bloms födelsedagsfest..det gick sådär, fick i mig 5 bärs sen fick det va bra haha.

Jag har även lyckats tappa bort en avokado. Antagligen har jag väl glömt den i kassan när jag handlade, men jag vill inte riktigt inse det, utan tror hellre att den blivit osynlig eller ligger under frysen :p

I måndags var jag o Tommy på IKEA! Köpte mest massa småkrafs. Skulle köpt en tavla, men den va såklart sluuuut! Bara att åka tillbaka igen nån dag..men drygt!

Inatt ska jag börja jobba 03.00..jippie!!
Det betyder att jag får sitta hemma själv ikväll medans de flesta andra är ute o svirar eller kollar på Boney M på Stora Torget. That sucks!
Men på LÖRDAG vill jag festa..så berätta gärna din plan för mig ;)
PUSS

Inga kommentarer: