21 augusti 2008

SILENCE!

...I kill you!
Kolla in videon om du inte redan sett den..vilket du troligen gjort
http://www.youtube.com/watch?v=jA_ABcohuZ8

I tisdags åkte jag, Jojo & Sara o hämtade Louise på Landvetter.
Kul o träffa henne igen!
På kvällen drog vi till Babbel o Bishops..blev lite på lyran, men hade en väldigt trevlig kväll!
Dagen efter kom Jojo o Louise till mig där vi lirade Guitar Hero som bara den :)
I kick everybodys ass! Moahaha!
And when I say everybody I mean Tommy, Jojo & Louise eftersom jag bara rockar på Easy :P


Men idag började jag spela på Medium..svårare såklart, men inte så jättefarligt..ge mig veckan ut bara ;)

På lördag ska min familj + respektive ha Sommarfest ute i huset i Bollebygd. Det kommer vankas massa go mat o drinkar!
Premiär för detta i år..ska göra det till lite tradition sen förhoppningsvis :)

Puss o Hej

Inga kommentarer: