13 september 2011

FU

Ja vafan, man kanske skulle starta upp det här bloggandet igen..har ju länge velat ha en anonym blogg så man kan skriva ALLT som händer i livet..men det vet man ju att anonym går inte längre att vara idag...alltid nån jävel som ska hitta ens IP-nummer och outa en...oh wait, that was me ;)

MEN, ska det räcka med en vanlig detta-händer-i-mitt-vardagsliv som alla andra Svensson's har?
Jag satsar ju inte direkt på att bli nästa K*zza, Ki*sie, Pa*w o allt vad dom heter..tror jag bor på fel ort för det? :p

Nä den här får nog vara till för att vänner och familj ska få ett litet hum om vad jag håller på med..plus att det är gött att skriva av sig helt enkelt!

Återkommer med ett mer intressant inlägg, idag ska jag och Sandra ut och göra stan osäker och dränka våra sorger..det vi gör bäst helt enkelt!

Köss på er!

Inga kommentarer: