24 september 2011

Hur svårt kan det va

Varit lite segt ändå med bloggandet, ville inte att den skulle ligga officiellt på FB längre, men kunde verkligen inte hitta inställningen för vart man tog bort länkningen.
Och när jag kollade idag hittade jag det direkt :p

Igår var jag o Sandra på bio, såg Jägarna 2. Kollade på första filmen hemma först så jag skulle hänga med, var ju några år sedan. 2an var helt klart sevärd, dock har jag ju extremt svårt för Rolf Lassgård som skådespelare.

Det blev en helt nykter kväll..inte en droppe alkohol för varken mig eller Sandra...weird..ovanligt!
Kände mig som en helt annan (och bättre) människa när jag vaknade i morse. Måste bli ordning på livet nu!

MEN ikväll blir det inte nyktert. Först kommer en kompis hit och hänger, längesen sist. Sen möter vi upp Petra & co på Poolhouse för lite hederlig bowling.
Undrar hur mkt man förlorar med idag :p

Inga kommentarer: