10 september 2008

Sommarfest & Rhodos

Damnit! Inte tagit mig tid till att uppdatera det senaste.

23 augusti hade vår familj med respektive Sommarfest ute i huset i Bollebygd! Eller ja, i det stora partytältet i trädgården rättare sagt.
Det var väldigt lyckat, hade en buffé med massa grillmat 0 en bar utan dess like!
Blandade drinkar hela kvällen, lyssnade på musik o njöt av det trevliga sällskapet :)
Tack så mycket för en rolig kväll!

Några dagar senare, 27 augusti, åkte jag o Tommy till Rhodos för att semestra 1 vecka.
Det var jättehärligt! Toppenväder med 30° hela veckan o ett pyttelitet moln som var borta på några sekunder igen :P
Vi bodde på Sunwing Resort**** i Kallithea där det mest bodde barnfamiljer, men det passade oss bra.
Lugnt o skönt (förutom barnskriken såklart) och bara några meter till havet.
Det enda negativa var att vi fick ta taxi överallt om vi ville hitta på någonting då det låg några km utanför Rhodos Stad o Gamla Stan.
En dag var vi på Faliraki Waterpark. Det var jättekul även om jag slog mig en del, kanske inte lika hög säkerhet där som här hemma :P
Ett uppskrapat knä o 2 blåa armbågar senare valde jag mina attraktioner lite bättre.
Att åka på gummiringarna verkade säkrast så det fick bli dom ett par hundra gånger :P



Tack älskling för en underbar vecka :)

Och tack för de fina blommorna jag fick igår!
Bilderna från sommarfesten:

1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Wow äntligen lite update! haha!;)