24 september 2008

Cicatrix

Hämtade precis posten, bara glada överraskningar!
Nya Slitz, Tommy's nyköpta fickur, lönespecifikationen från City och min ärrsalva!

Beställde salvan häromdagen, är ju så himla trött på alla mina arbetsskadeärr och tänkte att det måste ju finnas NÅGONTING som kan göra de bättre.
Googlade lite och hittade ett gäng olika krämer som skulle göra ärren mindre synbara.
Bestämde mig till slut för att beställa Cicatrix.
Den ska mjuka upp, släta ut och bleka missfärgade ärr.
Hoppas verkligen att det blir bättre..kommer nog få beställa fler om det ska räcka i två månader till alla mina ärr :D

2 kommentarer:

Idie sa...

Njaha hur gick det med dendär salvan funkade den? *Nyfiken* /Idie

zoffan sa...

Hehe ja om jag hade varit duktig o använt den varje dag som man ska hade den nog fungerat bättre ;)
Men jag får väl bättra mig!