24 september 2008

Kräftskiva - Besiktning - Träning

Hade besiktning på min bil för 2 veckor sen.
De tyckte inte om min ena styrled o fjädersätet på höger sida.
Så jag o Tommy (mest Tommy såklart) fick byta det igår och idag gjorde jag ombesiktningen som den klarade såklart!
Hade Kräftskiva här hemma förra helgen.
Blev en sista minuten-skiva då varken jag eller Tommy varit på någon i år, så det var lika bra att ta saken i egna händer!
Dock bangade först rätt många o sen tog inte alla med sig några skaldjur..på en kräftskiva!!
Tråkigt när man ställer upp och anordnar någonting, men då vet man ju det till nästa gång..

Sen har man satt igång med träningen igen!
Vi tog en provvecka på Gymmix förra veckan..lite litet tyckte jag, men jag är ju van vid Studio Aktiv också.
I måndags orkade vi inte prova något gym, så det fick bli löpning o powerwalk runt Byttorpssjön istället :)

Nu till helgen ska vi lägga nytt golv i hallen! Det kommer bli så fint!
Först svart klinkers precis när man kommer in o sen fint ekgolv.
Jag har dock aldrig lagt ett golv, så vi får hålla tummarna för att det blir bra ;)

Inga kommentarer: