11 december 2008

Inte ensam hemma längre

Nu har Tommy varit hemma i en veckas tid.
Skönt att ha honom här igen, och tiden ifrån varandra blev inte så jobbig som jag trodde det skulle bli.
Har iofs sysselsatt mig en del, träffat mycket folk, lovely!

Bland annat var det Tjejkväll hemma hos Fia då hon fyllde år.
Väldigt rolig kväll!
Käkade fläskfilé i creme fraiche med potatisgratäng (MUMS), spelade wii fit, spelade twister (där mina boops hellre hängde utanför linnet) o sen utgång på Harrys.
MER SÅDANA KVÄLLAR!

Bilder Tjejkväll


I fredags var det Julbord på Åhaga med Tommy's jobb.
Lenny Norman gjorde lite stand-up & ABBA-coverbandet Waterloo var där också, jättebra!
I stort sett alla 800 pers som var där dansa o sjöng med under showen :) Fullt ös!
Sen vart det rockkväll på Swing, fast det va lite lamt.
Drog snabbt in på Tonic o dansa fågeldansen istället :D

På lördagen var det dags för ännu en likadan kväll på Åhaga fast med mitt jobb!
Inte fullt lika mycket ös dock, men dansade massor ändå :)

Imorrn ska jag ha julbord här hemma för jobbet.
Dock har jag varit dunderförkyld sen i tisdags, så jag har fått vara hemma.
Men imorrn ska jag pallra mig iväg så att vi kan festa järnet senare på kvällen!

Bilder Åhaga fredagen

Puss o hej!

Inga kommentarer: