10 februari 2009

Tommy 25 år

24 januari fyllde Tommy 25 år!
Time to start act your age babe! ;)

Tommy fick dock ligga hemma sjuk på sin födelsedag medans jag och mamma åkte till Göteborg på kalas för Sofia Meldo som också fyllde år.
The big 30 minsann!
Grattis till er båda!
Jag gav två biljetter till Oasis i present till Tommy som vi gick o såg på dagen efter.
Sen fick han även en t-shirt med Jokern (senaste Batman-filmen) på som jag hade slitit häcken av mig för att fixa!
Svårare än man kunde tro..bara för att man är lite kräsen ;)
I tisdags tog jag med honom till La Copita för en 3-rätters middag med en kanna Sangria (kändes precis som om man var utomlands igen) som ännu en födelsedagspresent.
Love you honey.
31 januari skulle han firas med en fest hemma hos oss också.
Blev en del folk, men de flesta skötte la sig ;)
Drog ner till Harrys senare på kvällen, men det var la inte mycket att hänga i granen förutom att man fick dansa med sina brudar!

Bilder Oasis Scandinavium

Bilder Tommy's 25-årsfest

Inga kommentarer: