23 mars 2009

Grebbestad

Jag ska bara jobba imorgon denna veckan, sen är jag ledig en vecka..såå skönt!
Jag hade 4 semesterdagar från förra året som jag behövde ta ut före 1 April, så då tog jag 4 dagar i samband med mina ordinarie lediga dagar och vips så blev det en hel vecka ledigt istället :)

Det blir att åka till Grebbestad fredag till söndag och bo i stuga vid Tanumstrand.
På lördagkvällen är det
Cabaret Cartwright (After Shave m.fl) som väntar och det är väl egentligen därför vi åker till just Grebbestad!
Sen ingår lite andra grejjer som entré till badet där, frukost och middag..sweet!


Nu har jag i alla fall blivit frisk! Var tillbaka på jobbet i torsdags.
Lite snuvig är jag fortfarande, men det ska jag nog överleva ;)

Helgen har varit någorlunda lugn..i alla fall fredagen då jag sov mesta delen av kvällen. Men det var skönt och välbehövligt.
På lördagkvällen kom Jonas & Malin hem till oss på middag.
Det serverades oxfilé-bitar med hasselbackspotatis och bearnaisesås..väääldigt gott!
Fina tulpaner hade de med sig till oss också, gullepluttarna.

På söndagen var det tvätt som vanligt, sen åkte vi till Bollebygd där mesta delen av min familj var tillsammans med min lille brorson.
Han kan inte fortfarande inte riktigt bestämma sig för om han tycker om mig eller inte, men jag närmar mig det bättre alternativet!
Han tyckte det var himla roligt att dansa till Tingeling i alla fall (vem tycker inte det??)!


Tingeling Tingeling, come on baby shake that thing!

Inga kommentarer: