12 mars 2009

Sjuuuk

Sorry för mitt blogg-uppehåll!
Min ursäkt att jag jobbat "sent" (halv fyra o halv fem är sent för mig..) två veckor i rad för att sedan ligga sjuk denna veckan..så det har helt enkelt inte funnits tid!
Har haft feber sen i måndags, lyckades ändå (med nöd o näppe) köra syrran till Landvetter.
Nu skulle hon iväg till Sydafrika o jaga tigrar med ett egensnickrat spett iklädd ett höftskynke! ;)
Nää kanske inte riktigt då, men hon ska bo o jobba där. Hoppas det går bra!

Tråkigt att vara hemma från jobbet igen..var ju bara 2-3 veckor sen sist.
Men verkar som att det är rätt många som är sjuka nu, så det är väl inte bara inbillning i alla fall!
Och feber har jag lyckats med, var flera år sedan jag hade det ju..
Det är la bara att fatta piken..och börja träna.
Vill ju ut o springa men då får det bannemej sluta snöa.

I partyväg sen sist har jag hunnit med att bowla med jobbet.
De bilderna hittar man
HÄR.
Sen har ju Daniel kommit hem från sin resa också (wohoo!) så vi gav oss ut på Harrys i fredags där vi drack Long Island Ice Tea minsann.
Jag är dock inte jätteimponerad, smakade mest tequila. 170 spänn också..tack Daniel :p
Bilderna från den kvällen är
HÄR.

I lördags drog jag o Jojo till Göteborg o hem till Jocke för att käka lite mat o sen bege oss ut på äventyr i Göteborgs krogland.
Började med en öl på Kelly's, vidare in på Razzia (dansa dansa dansa) och sen till mitt nuvarande favoritställe Greta's :D
Första gången på en gaybar för mig upptäckte jag o det va ju skitkul! Schlager schlager schlager!
Här kommer lite på bilder på oss från kvällen:


Lite bakfulla på vägen till Göteborg..

Sikket familjekort

Plutten

Surt med limesaft!!

Puss på dig sissie!


Kvällens yogapass



Inga kommentarer: