18 mars 2009

Lila piller

Är trött på att vara hemma nu..ska jobba imorrn tror jag. Mår rätt bra, kittlar i halsen hela tiden bara.
Var på vårdcentralen i måndags och fick massa grejjer utskrivna, bl.a antibiotika Dalacine som är knall-lila kapslar :D
Läkaren tänkte skicka hem mig utan medicin först, men så tog vi ett blodprov för säkerhets skull och då låg CRP på 93..inte bra när jag brukar ligga på 10 ungefär.
Hoppas verkligen att jag håller mig frisk länge nu..

Ååh det är så fint väder ute också, vill gå en promenad!
Längtar tills det blir lite varmare också, så jag kan ta ner min solstol från vinden. Så gött att lägga sig i den på balkongen efter jobbet o götta sig :)

Händer i helgen då?
Tommy var lite sugen på att bjuda hem folk på middag, låter väldigt trevligt tycker jag!

Inga kommentarer: