12 oktober 2011

Hemmafru

Hemmafru..fast till mig själv.
Vad mycket tråkigare det blir när man på samma dag ska storhandla (storhandling för en singeltjej betyder 2 tunga kassar och man går hem), sortera tvätt, tvätta, baka bröd, laga mat och städa..till sig själv!

Don't get me wrong, njuter av att bo själv, men det är just de där vardagssakerna som är så tråkiga att göra när man inte flyger på små moln.

Över till helgen som VAR.
Fredagen blev en mysig tacokväll hos Carro med Anna. Jag o C drog till wisers och sen blev det sen efterfest hos mig där det kom fram lite info. Info jag väntade på att få, men inte som jag önskade mig..
Grymt lyckad kväll ändå!

På lördagen firade vi Sandra hos mig, hon har ju fått jobb! :)
Som vanligt drog vi till Wisers och sen blev det nån omgång Buzz hos trevligt folk. De flesta var trevliga i alla fall..

Nu blir det Bonde söker fru..se när andra blir kära o glada :)

Inga kommentarer: