18 oktober 2011

Nystart

Kollar på Kådisbellan nu, en av filmerna på min "filmer-som-alla-har-sett-utom-jag" lista :p

"Vill magistern se min pitt?" :D

Det är äntligen slut med att försöka styra upp nåt vettigt med herr ful-spel, jag har bättre saker för mig.
Så nu är det nystart som gäller.
So far so good. Ett tungt förflutet men inte hemligt, ärlig och någon som ger av sig själv.
I like.

Hade en grymt rolig tjejkväll hos mig i lördags. Tjejkväll + Linus, haha han trivdes nog!
Blev Brasseriet sen och natten avslutades med bastu :)
En dålig början till helg blev himla bra till slut!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stå på dig!
Tror vi har råket ut för samma Herr fulspel...tur att man är vaken..
Lycka till!:)

zoffan sa...

Bara att ta nya tag, alltid lär man sig nåt :)

Anonym sa...

Absolut!:) Tråkigt att mannen med stor J inte förstår bättre...

zoffan sa...

Sneaky ;)

Anonym sa...

lömsk liten jävel,,,;) Lätt att falla,,,