04 oktober 2011

Påpälsad!

Jag köper ju inga kläder och dylikt längre, försöker spara lite pengar, men idag unnade jag mig detta härliga pålshårband! Vintern är ju trots allt snart här :)

Idag är det kanelbullens dag, så klockan ringde 02.00 och jag var på jobbet en timma senare. Tror jag har bakat ca 5000 bullar, hoppas de säljer slut så jag var till nån nytta, blev väldigt nöjd med dom i alla fall :)

Efter jobbet blev det en lunch på Brasseriet med goa Malin, längesen vi sågs så det var skoj att catch up!
Efter det hann jag även med en sväng i stan med Sandra. En kanelbulle och kaffe på en bänk i solen på Stora Torget var inte helt fel
Och senare idag blir det kanelbulle med Chrisse. En riktig umgängesdag!

Är det förresten bara jag som tycker det är lite jobbigt att de sjunger 'pussy' i hela den här refrängen? Det är ju för övrigt en väldigt go låt!


Inga kommentarer: